2 Aralık 2010 Perşembe

Sıradan mim başlığı olmasın dedim ama, yok.garip alışkanlıklar falan filan

     Şimdi neye göre garip hangimiz kimiz ki normal dediğin nedir de garip kavramı olsun diye felsefe yapardım da, ne bileyim yapmıycam.İstemedim öyle birden.

     -Belki en cesur kıyafetleri çekinmeden giyerim ama güneş gözlüğü takınca bi tuhaf hissederim kendimi, bu da bi nevi alışkanlık.Düzenli olarak garip hissediyorum işte.
     -Telefon beklesem bile telefonum her çaldığında, günün en normal saatlerinde bile olsa mesaj geldiğinde heyecanlanırım.Hatta o mesaj Avea'dan ise içimden çohoş küfürler ederim.Hatta sana bi sır vereyim mi?Facebook bildirimleri bile beni heyecanlandırıyor lan, öyle adrenalin dolu bi hatunum işte.
     -Her kalabalık sokakta kulaklıklarımla müzik dinlerken kendimi o şarkının klibinde oynayan hatun zannederim.Gerçi bu o kadar garip bir alışkanlık değil bence, itiraf edin siz de öylesiniz biliyorum.
     -İnsanlara güvenirim, erkeklere bile.Garip olmasını bi kenara bırak bende bir alışkanlık oldu bu.
     -İnsanlara güvenmem, bu da öyle bir alışkanlık işte.(yukarıdaki maddeyi yazınca abartma Lilith o kadar da güvenmiyorsun sanki bilmiyoruz karşındakine inanana kadar kaç tane komplo teorisi ürettiğini, hatta kendini bazen Truman Show'da hissettiğini, dedim ve bu maddeyi yazdım.)
     -Dediğim gibi bazen Truman Show kafası yaşarım.Sonra abartma Lilith, kendini bu kadar önemseme derim.Niye bu kadar insan seni kandırmak için uğraşsın ki?
     -Tırnakların uzamasına o tırnağın bir nehir misali nereden doğduğuna kafam hiççbir zaman basmamıştır, basmayacaktır.
     -Hiççbir zaman düzenli kullanasam da cilt bakım ürünü alırım sürekli.Bi nevi vicdanımı rahatlatır.Hatta o ürünleri rafımda görünce bir bakmışım siyah noktalarım kaybolmuş falan filan.
     -İnsanların konuşmalarını direkt kaparım, çok karaktersiz bir konuşma tarzım olduğunu düşünürüm sonra.Ama bütün gün sohbet edince geçiyor işte, hastalık gibi birşey işte bulaşıyor engelleyemiyorum.
     -Bulaşmak, hastalık deyince aklıma geldi.Mantığının gayet basit olmasına rağmen hastalıkların nasıl cinsel yolla bulaştığına anlam veremem.Evet, ona da hayatım boyunca kafam basmıycak.
     -Ben evde beklerken ekin beni saatlerce gelmeyin ama dışarıda buluşacaksak 5 dk bile geç kalmayın nolur.Hele bir mekana erken gittiysem ve bekliyorsam çalışanların "hahaa salağa bak ekildi ekildi ekildiiii!" diye bağrışlarını duyar gibi olurum.(ki garsonluk yapmaya başladıktan sonra anladım, sen orda siparişleri yetiştirmeye çalışırken aklına bile gelmiyor elalemin ekilme maceraları)
     -Birinin gözünün içine uzun süre bakamam.Bakabilirim ama göz göze uzun süre kalınca böyle boğazımda bi düğüm desem değil ılık birşeylerin akması desem değil, neyse işte öyle bir garip olurum.(hele ki benim için özel biriyse)
     -Koy götüne rahvan gitsin desem de bazen olabilecek her ihtimalin doğuracağı nur topu gibi milyonlarca ihtimali bile düşünürüm.
     -Billie Jean.(garip bir alışkanlık oldu artık bende, geçmiyor, durduramıyoruz.durum vahim anlayacağın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder