12 Aralık 2010 Pazar

Erkekler bazen ne kaçırdıklarını bilmiyorlar!

     Çok sinirliyim çok asabiyim blog, bildiğin gibi değil.
     Oysaki ev arkadaşım evde yoktu, onun yerine şarap ve çerezim vardı.Duşumu almış, kremlerimi yağlarımı sürmüştüm.Billie Jean'i çağırmıştım.
     Ama o ne yaptı?Bütün ısrarlarıma rağmen uyumayı tercih etti!Genelde ısrar etmeyi sevmem ama neler neler söyledim, yok fayda etmiyor.Ona "gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu." dedim, güldü.Ama ben seni 84 saat 6 dakikadır görmüyorum dedim, güldü.Özlesen gelirdin dedim, sustu.
     Oysa ben onun sözlerini düşünmüştüm hep son günlerde.Aşk hem ruhla hem bedenle yaşanır, derdi.Ruhumla zaten gayet yoğun yaşadığım aşk bedenime de yansıyacaktı bu gece, bedenimize yansıyacaktı.Gelseydi!
     Uykusu varmış sa yorgunmuş da sabah 8de kalkmış da vs vs...Ben son 2 gündür toplam 9 saat uyudum.En son dün gece yemek yedim.Ama hiçç de umrumda değil bedensel ihtiyaçlarım geçmiyor onun önüne.Hem gelseydi burda da uyuyabilirdi, aptal!
     Neyse.Ben de pizza söyledim, 4 kişilik olabilir.Yanında 1 lt kolası olabilir.Hatta jumbo boy patates kızartması bile olabilir.Ama hepsini yiycem(bkz: depresyon mod)
     Umarım ben gecenin bir vakti evinde yalnız olan körpecik bir kız olarak kapıyı kuryeye açtığımda o kurye kötü niyetli biri çıkar bana deli gibi tecavüz eder de sen de vicdan azabından ölürsün Billie Jean!Hıhh!

12 yorum:

  1. O vicdan azabından ölmezde sen o psikolojiyle ne kadar yaşarsın orası meçhul.

    Hem o herif seninle dalga geçtiği belli. Sadece demek ki herkes layık olduğunu görüyor.

    YanıtlaSil
  2. Tövbe!.. Tövbe!.. demelisiniz.

    YanıtlaSil
  3. o herif benimle dalga geçiyor?herkes layık olduğunu görüyor?ilginç bir yorum tabi.

    profesör; haklısınız, geri aldım bile :)

    YanıtlaSil
  4. Haklı olduğumu görüceksin. Çünkü ben hiçbir zaman yanılmam.

    YanıtlaSil
  5. onunla bu olayı ve daha öncesini yaşayan ben bile bu kadar emin olamazken sen nasıl olabiliyorsun peki?fazla iddialı bir cevap sanki bu olaylara dışarıdan bakan biri için?

    YanıtlaSil
  6. Benim nasıl biri olduğum hakkında en ufak bir fikrin yok. Yani soruların boşa...

    YanıtlaSil
  7. Erkek cinslerinin çoğunluğu et'le ruh'u karıştırdığı için doğaldır uykusu,gazı,kakası,binbir bahanesi.Ama derim ki o şahsiyetle ilişkini sen bir daha geçir gözden.Ruhunu açmışsın da boşuna açma tüm varlığını ona.

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca lilith'i pek bir severim.Daha uygun fotograflar bulabilirsin.Bu pek fazla hatunumsu kalmış lilith'in asıl varlığının yanında.

    YanıtlaSil
  9. benim ona gecenin 12sinde gel demem, onun o gün sabah erken kalkmış ve yeni taşındığı eviyle uğraşıp gerçekten yorulmuş olmasının da etkisi olabilir tabi.hatta bilmiyordu benim o geceyle ilgili planlarımı.ama ben olsam onun yerinde, giderdim.belki bunun da şöyle bir açıklaması olabilir; ben çok metanetli uykusuzluğa yorgunluğa çok dayanıklı bir insanken onun daha nazlı daha çıtkırıldım bir yapısı var.şöyle ki; aynı yerde çalışıyoruz.o müzisyen, 3-4 saat çalıp söylüyor oturduğu yerden.bense garsonum, 8-9 hiçç oturmadan deli gibi koşuşturuyorum.ama gecenin sonunda yorgunluğundan şikayet eden o oluyor, bende yine full enerji :)

    YanıtlaSil
  10. evet, lilith'in asıl felsefesini yansıtmıyor haklısın :) ama temsili bir resim olarak koymuştum blogu ilk açtığımda.bulabilirsem daha hoş birşeyler değiştiririm tabi, benim de çok çok içime sinen bir resim değil açıkçası.

    YanıtlaSil
  11. Sanırım ben de birkaç tane olucaktı.Bulursam gönderirim sana.Söylediklerine gelince haklısındır umarım ve yorgunluktandır tepkiler.

    YanıtlaSil