8 Aralık 2010 Çarşamba

Hayat Güzel Tralal Laaaa

     Tanrı bana acıdı ve kaderimde resmen bir U dönüşü yaptı.Blog herşey şaka gibi.Rüyada falansam nolur uyandırmayın, iyi böyle.
     Dün gene oflayıp puflayıp yatağımda dönerken Billie Jean aradı.Cenaze ile kesin bir şekilde yollarını ayırdıklarını akşam eşyalarını vermek için son kez görüşeceklerini ve ona hayatında benim olduğumu söyleyeceğini söyledi.Kıyamam ya anlamış sonunda Cenaze'nin illet bir kız olduğunu, eğer çirkeflik yaparsa hazırlıklı ol dedi.Ben bu haberi duydum ya, Cenaze gelip beni öldürse bile suratımda tebessümle ölürdüm.
     Sonra ben bu mutlulukla son ses müzik eşliğinde dans ederekten hoplaya zıplaya bulaşık yıkarken bir telefon daha.Demez mi bu akşam bize gel diye, hem ablamla tanışırsın dedi.O an bayılır gibi oldum, zor tuttum kendimi.
     Telefonda halletmiş Cenaze'yle buluşmadı, eşyalarını bi arkadaşına vericekmiş o iletecekmiş Cenaze'ye.Neyse gittim evlerine.Ablasıyla birlikte yaşıyor, tanıştık.O kadar tatlı o kadar sıcakkanlıydı ki anlatamam.Özellikle benim gibi burçlara düşkün birine merhaba naber gibi laflardan sonra "burcun ne?" diye sormasıyla beni benden aldı.Blog düşünebiliyor musun Billie Jean onların evinde giyerim diye terlik almış, kalıcıyım yani yanlış olmasın! :)
     Tabi ben hemen hamarat Lilith modunda yaptım tiramisuyu.Beğendiler ikisi de, mutlandım.Sonra film izledik biz Billie Jean ile.Hani hep olur ya battaniye altında sarmaş dolaş film izleyen çift, işte o bizdik dün gece biz biz!Gerçi Billie Jean sonuna doğru uyukladı ama olsun o uyurken de çok tatlıydı.
     Kedisi de çok tatlı ya.Hatta sabah salona bir girdim Billie Jean'in kucağında kedisi, kızım diyor seviyor sarılıyor.Tanrım! dedim, işte çocuğumun babası!(tamam kabul, çok abarttım)
     Evi de çok tatlı, bahçesi harika.Zaten içeri bir girdim bir köşede gitarlar bir köşede piyano.Beni benden aldı resmen.Ama evi asıl güzel yapan o elektrikti.Ablası da Billie Jean de çok pozitif insanlar.
     Artık güveniyorum ona.Eskiden tek amacı benimle yatmak mı acaba diye kafayı yiyordum.Ama yok artık güveniyorum, yani bu kadar gelişme üzerine güvenmeliyim artık, bir zahmet.
     Blog resmen ruh eşimi buldum.Bir erkekte ne ararsam onu buldum!

3 yorum:

  1. Şükretmelisin ama.. Cümlenin sonuna ben eklemiş olayım. Sonra da dua edeyim size, ömür boyu sürsün bu mutluluğunuz.

    YanıtlaSil
  2. Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi. 
Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu. 
(Resmi tıklayarak gerçek boyutunda görebilirsiniz.)

    

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Gerçek öyküyü okumak için bir önceki kayıttaki "Bir anne, bir bebek, bir de kedicik" adlı yazıyı da okumalısınız.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler profesör :):)

    YanıtlaSil