15 Aralık 2010 Çarşamba

Garip, güzel ve "ait"

     Aidiyet duygusu...Hissettiğim şey belki tam da buydu.Birine ait olma duygusu, önceleri beni korkutsa da bilmiyorum işte güzeldi, garip ama güzeldi.
     Sevişmek...Garip ama güzeldi.Öyle önceden olduğu gibi değil ama, tam anlamıyla sevişmek.İlk defa tam anlamıyla sevişmek, garipti.Sanki doğada daha önce hiçç görmediğim bir rengi keşfetmiş gibi hissettim.Hiçç duyulmamış, hiççbir müzik aletinden çıkmamış bir sesi duydum sanki, bir nota daha eklendi sanki evrene.Hiçç almadığım bir koku gibi, sanki daha önce içindeki en ufak bi esansı bile bilmediğim bir koku gibi.Hiçç tatmadığım, yeni bir tat gibi.Daha önce hiçç dokunmadığım, böylesine sıcaklığı hiçç hissetmediğim bir ten gibi.Güzeldi.
     Gariptik, güzeldik ve artık tam anlamıyla birbirimize aittik..

10 yorum:

  1. Aşkla bütünleşmek bu aynı zamanda.Karşı tarafın aşık olması çokta önemli değil.Sen aşıksan ve ruhla birlikte tenler birleşiyorsa o zaman gerçek huzura varabiliyor insan.Her zaman yakalanmıyor bu huzur bu nüans ya da herkes tarafından yaşanamıyor ne yazık ki.Güzel belirtmişsin.Yaşadığın şey her neyse tadını çıkar.

    YanıtlaSil
  2. Sanaldan da olsa acaba nazar değer mi diye düşündüğünüz olmuş mudur? Nazara inanırım ben. Özellikle bir kadının bir kadına bakışı öldürür bile.. Dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Sanal nazar mı bilmem..Sanırım bakan kişinin açısına göre değişir bu.

    YanıtlaSil
  4. veronika; haklısın kolay yakalanan birşey değil bu, ama biz yakaladık sanırım.en azından ben yakaladım, eminim bundan.zihnimin sınırlarını zorlayan bir renk oluşuyor harbiden yavaş yavaş.

    profesör; nazara inanırım, enerjiye inanıyorum çünkü.sanaldan kötü enerji gider mi bilmem.ama göndermesin kimse kötü enerji.zarzor elde ettiğim şu mutluluğu çok görmeyin, acıyın bana ühü ühü falan filan.

    YanıtlaSil
  5. Mutluluğun huzurla perçinlensin. Muhabbet ve ünsiyet içinde olun. karşılıklı hakkaniyetle ebedileşsin birlikteliğiniz. Kimyanız bozulmasın. sürekli tebessüm içinde kalın ...

    YanıtlaSil
  6. Boynuza bir kala

    YanıtlaSil
  7. adsız arkadaş, alakasız yorumlarına hastayım doğrusu :)

    YanıtlaSil
  8. Devenin dellal
    Pirenin berber
    Ben dedemin beşiğini sallar iken,
    Aşık olmuşum.
    Masal bu ya
    Padişahın kızını seven
    benmişim.
    Ben bir kel
    Ben bir keleş
    Ben bir şaplak
    keloğlanmışım.




    Not:
    Muharremin mübarek ola..
    Bereketli, bol aşureli
    günler dilerim.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler profesör.annemin kargoyla gönderdiği aşureyi aldıktan sonra bu yorumu görmek güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  10. Yazı değil de Profösörün yorumuna güldüm:)

    YanıtlaSil