30 Kasım 2010 Salı

Bu başlıkta da "Billie Jean" ismi geçmesin diye uğraştım, ama olmadı galiba

     Öldüm öldüm dirildim.Kendimi çikolataya verdim, içkiye verdim yok anam hala aşığım.Ve yeni gelişmelerle burdayım.(zaten radyo sinema tv okuyorum karar verdim Billie Jean ile olan hikayemizi dizi falan yapıcam)Bu arada düzenli olarak anlatıyorum bu hikayeyi, bi nevi arşivliyorum yani yaşadıklarımı.Unutmayalım, unutturmayalım falan filan.
     Bazı kızlar çok yapışkan blog, mesela Cenaza.Sana Billie Jean Cenaze'den ayrılmış desem?Senin sesini duymaya, yüzünü görmeye tahammül edemiyorum, her çalan telefonda geriliyorum acaba sen misin diye, demiş desem?Cenaze hala Billie Jean'in çaldığı yerlere gidince Billie Jean onu "eski kız arkadaşım" diye tanıştırıyor ve Cenaze bu sözün üzerine "Bir şarap alabilir miyim?" diyor desem?Biliyorum bak şimdi sen de sinir oldun benimle birlikte.Ya işte bazı kızlar böyle yapışkan anam, bırakmıyorlar adamı.
     Cumartesi günü de geldi benim çalıştığım yere, krizler geçirdim delirdim yine orda da kimseye belli etmedim allahtan.Billie Jean onun yanına gitmedi başta, sonra bir baktım aynı masadalar.Cenaze, yanına oturmayan Billie Jean'in yanına zıpladı tabi hemen.Ne ara attı nasıl çaktırmadı bilmiyorum ama bana mesaj atmış "Neden geldi bilmiyorum.bana da sürpriz oldu.." diye.Çok güzel bir sürprizdi, aman ne güzel!Neyse bunlar beraber çıktılar ben yedim tabi kendimi.Ertesi gün, yani dün Billie Jean aradı buluşalım dedi.Buluştuk konuşuyoruz, garibimin de bir sürü derdi var.Yeni eve taşındı orda sorun var, Cenaze hayatından çıkmıyor, sesi kısık iğne oluyor, ailevi sorunları var, bizim patron kafayı yedi ordan ayrılmayı düşünüyor, yeni iş görüşmeleri falan filan.Kısacası ne aşk ne aile ne sağlık ne iş.Hiççbiri düzgün gitmiyor hayatında.Her neyse beraberdik işte, eğer yine sorunlarla boğuşmasaydı "O kız hala nasıl gidip gelebiliyor senin yanına?Sevgilin mi?Madem ayrıldınız neden böyle?Peki ben senin neyinim?Sevgilin değilim tamam ama o zaman neden beraber uyuyoruz?Açık ol sadece bedensel birşey mi?Ne yani tek istediğim açık olman, bir konumum yok sende" vs şeylerle beynini s.kmeyi düşünmedim değil.Gerçi bu cümlelerin altında yatan anlamı çok tatlı bir şekilde ifade eder, yine şaapmazdım beynini ama sorgulanması gereken konulardı artık bunlar.
     Bu nasıl ilişki anlamadım ben.Cenaze Billie Jean'e evlenme teklifi ederken, Billie Jean ayrılmak istediğini söylüyor.Garip.İkisinden biri sorunlu ama dilerim o taraf Cenaze'dir, ki öyle görünüyor.Of blog kafaları yiycem ölüyorum bitiyorum ama Billie Jean'e hislerimin geçici olmadığına inandıramıyorum.Ben inandıysam buna -ki inandım- herkes inanabilir bence, valla ciddiyim.Neyse işte buluşma süresinde inandırma çalışmalarım sürdü, o anlattı ben anlattım.Kıyamadım ama ya.Şimdi başlarsak sonra 2 gün sonra ayrılırsak çok büyük hayal kırıklığı olur benim için, dedi.Benim için olmaz sanki ya, aptal.Hala göremiyor.
     Falan filan derken onun işi vardı bıraktı beni eve.Ben de evde mal mal müzik dinliyorum, bir mesaj geldi.Heyecanlanmadım bile çünkü onun olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi."Bu gece sende kalmamı ister miydin? :)" demiş.Benim mesajı okumamla zıplayarak ev arkadaşımın odasına koşmam bir oldu tabi.Her neyse geldi sonra, beni kalbimden vurdu şarapla gelince.İçtik, güzelleştik, sarhoş olmadık, muhabbet ettik.Ev arkadaşıma bile söyledi "Ben Lilith'in duygularına güvenemiyorum.." diye.Ve ben odadan çıktığımda "ciddi ilişki" kavramını irdeliyorlardı ikisi.Ev arkadaşım sonra dedi ki dedi, Billie Jean benimle ciddi bir ilişki istiyormuş, sonuna dek gitsin istiyormuş.Anağm dedim, istemem mi çoğcum ya ben de istiyorum.Bıktım artık saçmasapan insanlardan, saçmasapan ilişkilerden.Hazır bulmuşum ruh eşim dediğim insanı, daha ne? :)
     Neyse saat 5 falandı sanırım artık Billie Jean sızdı her zamanki gibi sızdı yatağımın üzerinde.Yattım bir süre sonra ben de yanına.İzledim onu hatta bir ara annesi gibi hissettim kendimi.Nefesi mi gitti acaba diye panik oldum, sanırım aşk dedikleri böyle birşey lan.Bildiğin panik oldum o an, sonra sarıldım.O gece yastıklarıma sıkmama gerek yoktu parfümünü, kendisi yanımdaydı sonuçta.Uyudu o hep.Güneş doğmak üzereydi, hani böyle loş bir ortam falan.Birden boynumda dudaklarını hissettim yine.Yok beni boynumdan öpmesinler, hele Billie Jean hiçç öpmesin dünyadan kopuyorum astral seyahate çıkıyorum yeminle.Korkuyorum sonra geri dönemiycem diye, yok böyle bir his.Artık Cenaze yoktu hayatında, az biraz da olsa ben vardım.Bu yüzden engellemedim onu, en azından öpmesini.Sonra birden öpüşmeye başladık.Hiçç masum değildi ama, önceki öpüşme deneyimlerimde hep masum öpücüklerle başlamıştı herşey, bunda giriş-gelişme-sonuç içiçeydi.Tabi insan yatakta ve sarmaş dolaşken öpüşürse tabi masum olmaz.Ama güzeldi blog ya, olmayan dudaklarına kurban dedim.Henüz sevgili bile değilken çok ileri gitmek istemediğimi biliyordu, ve ona göre hareket etti.Bir kez daha aşık oldum.Yatakta dur dediğinde durabilen erkek gibisi yok."Tamam pes ediyorum" deyip gülmeye başladı, ben de güldüm.Sonra sarıldı uyudu tekrar.O an huzurdan ölebilirdim.
     Of blog, lan ben çok fena aşık oldum.Klbimin atışı normale dönsün nolur.Ortada Billie Jean falan yok şuan ama yine at koşturuyor kalp atışlarım, görsem kalp krizi geçicircem herhalde.Giderken öptüğü sağ köprücük kemiğimi böyle vücudumdan bi ayrı hissediyorum yani, o derece.

Not:yazıyı yayınladıktan sonra yayınlandı kaydı görüntüle zartzurt çıkıyor ya bir sayfa işte bu yazıdan sonra çıkan sayfadaki reklamın "Cenaze Nakil İşlemleri" olması da evrenin bana bi mesajı bence.Hadi kızım yaylan diyoruz yani Cenaze'ye, naklol bi git yahu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder