25 Aralık 2010 Cumartesi

Alakasız

     Facebook sohbet listesinde adını gördüğümde bir kerede hatırlayamadığım insanlar olsun istemiyorum.Yüzeysel ilişkiler, samimiyetsiz selamlaşmalar, gece yarısı muhabbet edecek kimse kalmadığı için mecburiyetden birbirine laf atmalar vs vs bilmiyorum, çok..Çok kötü işte, gereksiz çünkü samimiyetsiz.Aynı düzenli fırçaladığım halde bembeyaz olmayan dişlerim için aldığım diş ürünleri gibi, samimiyetsiz.5 dakikada bembeyaz dişler, hadi canım?Peki neden para verip aldım?Bilmem, almak istedim, kanmak istedim.Almak derken Billie Jean'e hediye almalıyım, orjinal birşey olsun istiyorum ama aklıma gelmiyor.Gidip Mudo'daki o küçük gitarlı aksesuarı alıcam biliyorum, o yüzden kasmıyorum çok.Doğumgünü gecesinde giyeceğim elbise, bolero ve ayakkabıyı aldım.Uygun çorap bulamadım, yokluktan değil.Milyonlarca külotlu çorabım var, daha hiçç giyilmemiş bile var bir sürü.O yüzden karar veremedim.Saçlarımın diplerine krepe yapıp köpükle dalgalandırmayı düşünüyorum.Elbise gri, bolero siyah.Gri geçişli göz makyajı yaparım, göz makyajından başka da birşey yapmam.Biliyor musun blog ben göz kaleminden başka birşey kullanmam genelde ama insanlar bana çok makyaj yapıyormuşum muamelesi yaparlar.
     Odamı toplamalıyım, aldığım tüm kıyafetler minderlerimin üzerinde bir kez bile giyilmeden buruştu bile.O faturayı ödemeliyim, ama gitmek çok zor geliyor evime yalnızca 5 dakika uzaklıkta olan fatura ödeme merkezine.Ben kırmızı şarap severim blog, çok severim.Öyle söyleyeyim dedim.Midemle de arası iyidir şarabın.Yıllardır içtiğim halde bira bile midemi bulandırırken şarap bulandırmaz hiççbir şekilde, her kadehi daha da zevk verir.Topuklu ayakkabıyla dolaşıyorum evin içinde, daha kadın hissediyorum kendimi, her kadın gibi.Ama güzel, keşke biraz daha uzun olsaydım, güzel olurdu yani.Belki manken olurdum o zaman, birkaç cm daha uzun olsaydım belki şansım olabilirdi.Yok yok ben oyuncu olucam, mankenliğe gerek yok.Hem o zaman erkek arkadaşım varken topuklu giyemezdim büyük ihtimal.Nedense benimle aynı boyda ya da birkaç cm uzun erkeklerle çıkıyorum hep.Bir kere olmadı şöyle dalyan gibi sevgilim.Neyse canım, dert değil.
     Doğum kontrol hapı kullanıyorum ben uzun süredir kistlerim için.Şimdi ek olarak doğum kontrol işlevi de görüyor.Gece yatmadan önce içiyorum genelde, içmeyi unutuyorum bazen deli gibi kalkıyorum yataktan.Düşünsene hamile kaldığımı, off tamam dur sus düşünme.Sağ köprücük kemiğim acıyor, geçmedi kaç gündür.Acımasın, ben çok seviyorum köprücük kemiklerimi.Biraz daha çıkık olsalardı daha da severdim.Kargamı seviyorum, odamın köşesinde duruyor öyle biblomsu bi olay olduğundan habersiz.Çok tatlı ama, eski erkek arkadaşım almıştı ama hala seviyorum kargamı.Mumlarımı seviyorum, odama girdiğimde o kokuyu duymak güzel.Geçen gün Marilyn Monroe'lu iç çamaşırı aldım, çok mutlandım.Utanmasam hiçç değiştirmiycem, şaka şaka.
     Ve son olarak biri beni Puglia'ya götürsün.

1 yorum:

  1. Bir de dua etki, bütün dileklerin kabul olsun. Muradın ne ise o olsun.

    YanıtlaSil