15 Ocak 2011 Cumartesi

Ben daha 18'im!

     Tamam 19 da olabilir, 18 de.Ama 32 değilim, asıl sorunumuz bu.
     İlk kez Billie Jean'e karşı hafif de olsa soğuk hissettim bugün kendimi, uzak hissettim.Benim bu yaşta olduğuma başından beri alışamadı zaten, bu yüzden 30 yaşında bir kadınmışım gibi değerlendiriyor beni.30 yaşında bir kadından bekler gibi bekliyor herşeyi.
     Mutfağı severim blog, zevkle yemek yaparım.Hatta "yaşıt"larıma göre gayet de iyi yaparım.Ama Billie Jean bunu göremiyor, benden 30 yaşında bir kadın ustalığında yemek yapmamı bekliyor.Ev işi konusunda da öyle.Biraz dağınığımdır evet ama pis değilim.Üstelik özen gösteririm genel olarak, hele ki Billie Jean'in evini kendi evimden daha özenli temizleyip topluyorum, birlikte yaşamıyoruz ama 1 haftadır kendi yatağımda uyumuyorum.Orada yiyip içiyorsam elbette yardımcı olma gerekir diye düşünüp hallediyorum işleri.Ama Billie Jean yine benden süpersonik bir hamaratlık bekliyor.Blog ben daha 4 aydır ailemden ayrı evde kalıyorum.Yapılması gereken şeyleri biliyor ve yapıyorum, ama ustası değilim elbet.4 ay nedir ki?
     Tamam eleştiriyor, iyi oluyor, her zaman yaşımdan daha çok bilgi ve beceriye sahip olmak istemişimdir.Ee bu eleştiriler de bana yol gösteriyor, güzel.Ama beni başkasıyla kıyaslaması!Hele ki Cenaze ile!Ya inanabiliyor musun bana "Alışkın değilim ben böyle, Cenaze çok hamarattır mesela.2 dakikada yemek pişer, 5 dakikada pırıl pırıl olur etraf." Bana bunu söyledi ya, beni onunla karşılaştırdı ya işte ilk kez o an koptu aramızda birşeyler.Onu duyduktan sonra otobüsün gelmesine 20 dakika olmasına rağmen çıktım evden, yanında durmak bile istemedim.Gülümsedim öyle deyince, hiçç belli etmedim bozulduğumu.Ama resmen içimde birşeyler yıkıldı , içimdeki Billie Jean'den yıkıldı birşeyler.Cenaze 8 yıldır ayrı yaşıyor, daha iyi bilmesi daha yatkın olması normal değil mi?
     Gelelim cinsellik konusuna...Ben ilk Billie Jean ile yaşadım herşeyi.İlk yani ilk işte blog, ilk...İlk deneyimimde 40 yıllık fahişe gibi sevişemezdim ya.Patates çuvalı gibi asla olmadım.Hatta çok rahat ve doğal olduğumu, ilk olduğuna inanamadığını bile söylemişti.Ama bana salak bir cinsellik muhabbetinde "sen bizi izleseydin x ile sevişirken çok şey öğrenirdin haa" deyip gülebiliyor.
     Tüm bunları gülerek söylüyor, hatta beni kızdırmak hoşuna gidiyormuş bir de bu açıklamayı yapıyor ama...Başarıyor ama kızdım cidden, mimiklerimi dondurdu resmen yanak kaslarım ağrıyor(birşeye kızıp da tepki vermeden herşey normalmiş gibi yaparsam hep böyle olur)
     Ona da hak veriyorum daha önce kendinden 13 yaş küçük biriyle olmamış ki, ama ben nasıl onun yaşını göz önünde tutarak hareket ediyorsam o da yapmalı, diy mi?Ben de hayatımı 30 yaşında adamlarla geçirmedim ama hiçç yaşamadığım bilmediğim halde gerektiğinde 30 yaşında gibi olabiliyorum.O daha önce benim yaşımda oldu, biliyor ne hissedebileceğime ne yapabileceğimi neyi yapamayacağımı..Ama neden böyle o zaman, neden?

2 yorum:

  1. Bu yaşadığınız burukluk yaşla hiçbir alekası olmamalı. Bunun arkasında başka birşey olmalı. Bir erkek kadınından güzel yemeikler yapmasını arzu edebilir ama, yapılan her yemeği de bir lütuf olarak kabul etmeli.

    Seni nisbet yapar gibi bir başkasıyla kıyas etmesi talihsizlik olmuş. Senden birşeyler kopmuş. Seni sen yapan ve içinde onuda barındıran bir şey kopmuş. Artık eskisi gibi olmayacağı bir duygusal birliğin büyüsü bozulmuş.

    Herşey cinsellik çerçevesunde algılanmamalı, Manevi güzellik, sevgi, saygı, hoşgörü, anlayı ve anlaşılma olmalı. senin yaşadığın bu duygusal kırıklık inanın bizi de etkiledi. Keşke böyle olmamalıydı. Billie Jean kesinlikle böyle bir gaflete düşmemeliydi. Bir an önce aklını başına almalıydı. "Cenaze"nin ismini telaffuz bile etmemeliydi. Bu yersizliği nasıl telafi etmesi gerekir, bu kırıklığı nasıl onarması gerekir artık iyi düşünmesi gerekir onun..

    Cinsellik konusunda söyledikleriyle haddini aşmış bu adam. Yoksa kömün hayaktını mı özlüyor. Herşeyi cinsellik merkezinde düşünmesi ne kadar insani. Ne kadar vicdani?

    Yine uyarmak istiyorum. Bunun yaşla ilgisi yok davranışlarının, karekterle ilgisi var. İnsani, vicdani ve ahlaki değerlerin o kişide erosyona ugradığını gözlemliyoruz. İnsani özelliklerinden asla taviz vermemelisin. Senin aradığın huzurlu bir liman. Sen özünde çok iyisin. Bu onu hiç göremiyorsa yazık demektir. Bundan sonra onun hareketlerihi gözlemelisin. Zaten devamlı fire veriyorsa, hesapları tekrar gözden geçirmelisin. Yoksa üzüntü içinde kahrolmamalısın. (Ayrıca uzun zamandır bloğuna geliyoruz. Bomboş geriye dönüyoruz. Bizleri ihmal etmemelisin)

    YanıtlaSil
  2. Billie amacına ulaşmış bir kaç ay içerisinde bırakmaması için hiç bir sebebi kalmamış.

    Welcome to real life.

    YanıtlaSil