10 Ekim 2010 Pazar

Tepkisiz

     Vücudum kaybetti sanırım birşeylerini.Olası gerçekleşen olaylar bile olmuyor artık, garip düşüncelerdeyim.Sarhoş olamadım geçen gün, yeteri kadar içmiştim üstelik.Haklısıni herkesin yeteri kadar anlayışı farklıdır ama benim 4-5 birayla beynim sulanmaya başlardı.Ama gel gelelim geçen gece 2 tekila shot ve 8 bardak vişne-votka üzerine dudaklarımın uyuştuğunu bile hissedemedim, ensemden beynime doğru bir uyuşukluk bile olmadı.
     Vücudum tepkisizdi artık, 4-5 birada kusarken o kadar içkiye rağmen midem dahi bulanmadı.Sonraki gün tüm boyunca birşey yemedim, hatta su bile içmedim doğru düzgün.Evet, acıkmadım bile.Sonra da 2 tabak bezelye, 1 tabak pilav, 1 tabak yoğurt, yarım ekmek, 4 gofret, 2 paket çerez, 2 bardak elma suyu, 3 bardak ice tea, 1 paket jelibon, 2 halley, 2 tabak dondurma, krem karamel, kek ve daha hatırlayamadığım bir sürü şey yedim.Vücudum o kadar tepkisizdi ki daha da yiyebilirdim.
     Hastaydım birkaç gün önce, deli gibi ateşim vardı.Boğazım şiş, burnum tıkalı ve sürekli hapşırıyordum.Düzenli ilaç bile kullanmaya başlamıştım yani o derece, ki bu benim için büyük başarıdır.Ama yine geçen gece deli gibi ıslandım, öyle böyle değil ama.Hani donuma kadar ıslandım derler ya, deyim olarak değil cidden donuma kadar ıslandım.Aynı gece 3 kez kuruyup 3 kez tekrar ıslandım.Hep üzerimde kurudu kıyafetlerim.Ertesi sabah zatürre olmayı beklerken burnumun açıldığını ve artık hiçç hapşırmadığımı farkettim.Vücudum onca şeye rağmen yine tepki vermemişti.Oysa hafiften yağmur çiselese bile benim başım ağrırdı hemen.
     Noluyor bana?Günde 5 saat uyku ciddi ciddi yeterken 13 saat uyudum bugün, arkadaşım uyandırmasa daha da uyurdum sanırım hiçç uyanıcak gibi değildim.Çok garip, yıllarca uyuma deseler uyumadan durabilirmişim gibi geliyor şuan, ama 5 dk sonra uyumuş olacaksın deseler ona da tamam derim.
     Bence bu kadarı fazla.

5 yorum:

  1. Bende de alerjik rinit var. Sabahları kalktığımda burnum akıyor oluyor ve uyanır uyanmaz 15 defa hapşuruyorum aralıksız. Ay çok fena! :(
    Geçmiş olsun. Umarım düzelir metabolizman en kısa sürede. :)

    YanıtlaSil
  2. Uyku katuillerin bile çeşmesi
    Yorgan allahsıza kadar sığınak

    diyor şair. Kendini hırpalıyorsun sanırım. Bu yolun sonu çıkmaz sokak olabilir.

    YanıtlaSil
  3. leah; hapşırmak iğrenç birşey!üstelik ben kız gibi de hapşıramam öyle pişıy diye, bildiğin hapşuuuuuuu oluyor benimki :/

    profesör; her sokağın bir çıkışı vardır, görmeyi bilene.geçici körlük yaşıyorum o kadar.düzelicem.yani öyle umuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Fazla uykunun etkileri diyelim, ehem bence içkiye biraz ara ver ha bide uykkuyaaa (: nolur nolmaz, tehlikeli günler

    YanıtlaSil
  5. haklısın, ya da değilsin.bilmiyorum fazla uyumuyorum sadece son günlerde böyle oluyor, ama evet içkiye biraz ara versem iyi olacak.

    YanıtlaSil